XEOGRAFÍA XENIAL





Ola compis!

Non vos gustaría ter o mundo nas vosas mans? Coñecer un montón de países e lugares? Visitar todos os continentes? É moi complicado poder facelo na realidade, pero a través dos libros e de internet podemos viaxar aos sitios máis rebuscados. 

Hoxe quero ensinarvos unha páxina na que me encanta xogar e poñer a proba os meus coñecementos de xeografía. Cantas bandeiras coñezo? Canto tempo me leva poñer no mapa os países europeos? Cantas capitais podo situar no mapa? Saberei colocar as provincias españolas en menos de cinco minutos?

Todo iso e moito máis é o que podo facer na páxina de Seterra. Unha páxina cargada de xogos para as tardes de frío e chuvia, para retar á familia e aos amigos ou para facer en equipo, porque con axuda ao mellor somos capaces de completar o máis difícil dos retos.

Se queredes xogar, premede. A ver que tal se vos da a xeografía!

 
 

Comentarios

  1. Aloa, Nailala e Irisvenres, 25 novembro, 2016

    Moitas gracias Ef polos xogos! Imos aprender moito

    ResponderEliminar
  2. Muy divertidos. Me encantan

    ResponderEliminar
  3. Naiala, Roi, Miguel e Anavenres, 25 novembro, 2016

    Practicamos en clase pero temos que seguir xogando e aprendendo

    ResponderEliminar
  4. É divertidísimo, a que si? Ademais hai tantos xogos distintos!

    ResponderEliminar
  5. Estos xogos son boisimos seguro que aprendemos moito¡

    ResponderEliminar
  6. Estan moi ben e son moi divertidos

    ResponderEliminar
  7. Seguro que aprendedes moitísimo, ademais de pasar un bo rato. Probáchedes os xogos dos planetas e das capas da terra? Sabedes que tamén se pode xogar noutras linguas? Eu non sabería dicir cal é o que máis me gusta.

    ResponderEliminar
  8. os xogos son dibertidisimos e e aprendin moito

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Alégrome moito. A min tamén tamén me parecen superdivertidos. Iso de tentar mellorar o resultado e de probar con distintos mapas engancha.

      Eliminar
    2. adri aprender xogando mola moito

      Eliminar
    3. A que si? Xa me contaron que se vos dá moi ben. Sodes uns xenios da xeografía!

      Eliminar
    4. foi moy alucinante para min e para o colexio flavia que sera un espectacular,entrenibo,e aducinante para los niños bel flavia.

      Eliminar
    5. Vaia se son entretidos! Graciñas Tania, Ana e Adri. Saúdos de todos os alces!

      Eliminar
  9. Respostas
    1. si, si! Vou xogar un ratiño cos países europeos, que algún sempre se me resiste ;)

      Eliminar
  10. Gustoume moito e divertido e ademais tamen aprendes

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Apréndese un montón si. A mín algúns cóstanme moito, sobre todo os das bandeiras e os desituar os países de África e de Asia. Teño que xogar máis ;)

      Eliminar

Publicar un comentario