QUE ANIMALADAS!

 



Que tal?

Hai un concurso de fotografía que seguro que vos gusta. Chámase "Comedy Wildlife" e o da comedia da vida salvaxe xa veredes que é por algo.
QUE RISA!
O concurso permite que calquera poda participar e ten moita sona xa que, ademais de promover a fotografía da natureza, promove a conservación da vida salvaxe e dos hábitats.


Fai uns días coñecéronse os finalistas deste 2020, aínda que ata outubro non saberemos cal é a foto escollida como foto do ano. Iso si, podemos disfrutar das finalistas e gañadoras destes últimos anos. Espero que vos gusten. 
 
OLA! SON UN OSO POLAR

POR FAVOR, SACÁDEME GUAPO!

EU XA SAIO LINDA ENTRE AS FLORES

TEÑO A IMPRESIÓN DE QUE NON ESTOU SO
                                   
NON QUERO VELO

AS FOTOS XA AS SACO EU


BAILAMOS?

 MELLOR BAILAMOS UN TANGO

PERO QUE MAL BAILAN!

VAIME MAL COA RISA

MARCHO, QUE TEÑO QUE MARCHAR!

Comentarios

  1. Ola, que haces? ;)
    A fotografía que máis nos gustou foi a do oso que di: "que mal bailan!". Tamén nos gusta a ra que ri e o que marcha correndo. A Abril gústalle moito a ratiña entre as flores. Os largartos que bailan o tango tamén nos fixeron gracia.
    Saúdos humanos!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola!
      A min a do oso tamén me encantou. É moi graciosa, a que si?
      Saudiños de todos os alces!

      Eliminar
  2. Ola Ef
    Que divertidas nos pareceron todas, a última sobre todo!
    A do oso polar sacando fotos está xenial. E a dos osos bailando e abrazándose están moi ben tamén. Gracias EF!! Son super simpáticas. Acabamos de pasar un rato divertidisimo!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola!
      Graciñas a vós por visitar a Flavioteca! Se teñen tanto éxito estas fotos imos ter que poñer máis outro día. Aos alces tamén nos parecen graciosísimas e nos encanta compartilas.
      Saudiños!

      Eliminar
    2. SI, SI...queremos máis EF!!

      Eliminar
    3. Haberá máis. E pronto ;)

      Eliminar
  3. Ola Ef!!! Son Laura e son de 4°B e a foto que mais me gustou foi a de "as fotos xa as saco eu" moitos abrazos!!!e non esquezas a máscara!!!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola, Laura! Graciñas pola túa mensaxe. Non esquezo a máscara, e iso que normalmente teño moito despiste. A ver se descubren pronto unha vacina e o virus desaparece. Apertas dixitais de todos os alces!

      Eliminar
  4. Oli! Somos 6ºB. Gustaríanos que debaixo das fotos puxera o tipo de animal que é. Gústannos moito as fotos, tamén estaría ben un vídeo. Podes poñer máis? Ven de visita, por favor: temos que facer un selfie contigo ;)

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola! Que boa idea o dos nomes dos animais! Claro que tamén podedes probar a averiguar de que animal se trata en cada foto, algúns son moi fáciles de adiviñar.
      O do vídeo tamén me parece unha idea xenial e o do selfie encantaríame, pero non sei se por culpa do coronavirus non haberá que esperar. Saúdos e graciñas por comentar!

      Eliminar
  5. Ola, Ef! Gustáronnos moito as fotos, sobre todo as de: o oso polar fotógrafo, o peixe que non está so, os lagartos bailando e o oso que di que mal bailan e a da ratiña de campo.
    Saúdos dende 5ºB!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola! Graciñas por deixar unha mensaxe. Esas fotos tamén están entre as miñas favoritas. A ver que vos parecen as da seguinte entrega.
      Saudiños de todos os alces!

      Eliminar
  6. Ola eu son Paula de quinto B. Miñas fotos favoritas foron todas, pero o que mais me gustou foi o de: "Creo que non estou só."
    Un saudo

    Paula

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola, Paula! Si que está simpática a foto, aínda que non sei se ao peixe que está diante a quenlla lle faría moita gracia. Seguro que levou un bo susto!
      :O

      Eliminar
  7. Ola, eu son Paula de 5B e estou coa miña madriña, e a ela gustoulle moito "MELLOR BAILAMOS
    UN TANGO" :D
    CHAO!!!

    Paula

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola, Paula! Si que están graciosos os lagartos bailando o tango (e parece que se lles dá moi ben).
      Saudiños para ti e para a túa madriña!

      Eliminar
  8. Ola, Ef! déronnos moita risa as fotos! Diego di que lle gustaron moito e Javi e Xoel din que lles gustaría que houbera máis fotos. Podes poñer os nomes dos animais, por favor? E Nico pregunta que cando poderemos ir á biblioteca?
    Adeus! Feliz Halloween!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ola!
      Que ben que vos gustaran! Xa teredes máis fotos, non vos preocupedes.
      O dos nomes dos animais é moi boa idea, pero seguro que coñecedes a moitos deles. Nico, o de poder ir á biblioteca polo de agora está un pouco complicado por culpa do coronavirus, pero podedes aproveitar para ler na vosa clase e pedir os libros que queirades. Seguro que os profes vos axudan a conseguilos.
      Saudiños e feliz Samaín por adiantado (aínda falta un tempo)!

      Eliminar
  9. Equivocouse a profe, somos 1ºA!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Estes profes andan moi despistados ás veces ;)
      Saudiños!

      Eliminar

Publicar un comentario